Pomoc – częste pytania
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia realizujemy w dni robocze po potwierdzeniu wpłaty. Czas realizacji podany jest na stronie produktu. W przypadku zakupu kilku produktów, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym, dla towaru o najdłuższym terminie. Wysyłkę realizujemy od poniedziałku do czwartku. Wszystkie zamówienia złożone w czwartek po godzinie 10, zostaną wysyłane w poniedziałek. Podane terminy mogą ulec zmianie w przypadku dni ustawowo wolnych od pracy przypadających w czasie realizacji zamówienia.
Czy personalizujemy produkty na życzenie klienta?
Tak, możemy na życzenie klienta zmienić niektóre elementy w naszych produktach.
Czy można złożyć zamówienie hurtowe?
Tak, w przypadku chęci zamówienia większej ilości sztuk, prosimy o bezpośredni kontakt poprzez maila: kontakt@colibriblu.pl.
Czy jest możliwa wysyłka za granicę?
Tak, po uprzednim kontakcie z nami. Mail: kontakt@colibriblu.pl
Czy konieczna jest rejestracja na stronie?
Zamówienia można składać bez konieczności rejestracji na stronie.
Jakie sposoby dostawy są dostępne?
- Kurier
- Paczkomaty InPost
Czy można odebrać zamówienie osobiście?
Niestety nie ma takiej możliwości. Stacjonarnie produkty można kupić wyłącznie podczas targów i kiermaszów, o udziale w których informujemy na naszej stornie i w mediach społecznościowych.